Imaš pitanje? Pronađi odgovor!
Želim naručiti i zanima me
Pogledaj stranicu Kako do personaliziranog kalendara? za više informacija. Ako imaš još nekih pitanja, ispuni formu na stranici Kontakt. Javit ćemo ti se u najkraćem mogućem roku.
Pri ulasku u Lidl Plus aplikaciju, na početnoj stranici na vrhu ekrana, potrebno je kliknuti “Sakupljaj” te na taj način kupac ulazi u proces sakupljanja bodova.
Nažalost, niste pokrenuli sakupljalicu bodova prije skeniranja aplikaciju. Naime, pri ulasku u Lidl Plus aplikaciju, na početnoj stranici na vrhu ekrana, nalazi se komunikacija kampanje “Tvoja čarobna godina” ispod koje je vidljiv gumb “Sakupljaj”. Klikom na taj gumb započinje proces prikupljanja bodova za personalizirani kalendar.
Bez tog koraka, nažalost, sakupljanje bodova nije moguće. Detaljne upute o procesu možete pronaći na sljedećem linku: tvojacarobnagodina.hr/kako-do-personaliziranog-kalendara/
Personalizirani kalendar je moguće dobiti besplatno (gratis) uz skeniranje Lidl plus aplikacije dok obavljaš svoju redovnu kupovinu u Lidlu, ali i kupovinom po cijeni od 24,99€ ovdje na web stranici. Više saznaj na stranici Kako do personaliziranog kalendara?.
Pogledaj stranicu Kako do personaliziranog kalendara? za više informacija. Ako imaš još nekih pitanja, ispuni formu na stranici Kontakt. Javit ćemo ti se u najkraćem mogućem roku.
Žao nam je što imaš poteškoća prilikom naručivanja. Pokušaj izvršiti narudžbu u drugom pregledniku ili na drugom uređaju. Ako se problemi nastave, molimo te da ispuniš formu na stranici Kontakt s kratkim opisom problema. Javit ćemo ti se u najkraćem mogućem roku.
1. Hrvatska pošta standard (tiskanica) – 0€
Rok dostave: 16-28 dana
Bez opcije praćenja pošiljke i bez opcije plaćanja prilikom preuzimanja.
2. Osobno preuzimanje – Paketomat Hrvatske pošte – 2,90€
Rok dostave: 10-14 dana
Praćenje pošiljke uz SMS najavu prije isporuke.
3. Express dostava na adresu – Paket24 – 3,90€
Rok dostave: 10-14 dana
Praćenje pošiljke uz SMS najavu i poziv dostavljača prije isporuke.
Vrijeme isporuke može varirati zbog niza okolnosti (neradni dani, velik broj zaprimljenih narudžbi, itd.), stoga je prilikom naručivanja navedeno okvirno vrijeme isporuke.
Nažalost, nije. Potrebno je određeno vrijeme za tiskanje personaliziranog kalendara te njegovu dostavu. Također, vrijeme isporuke može varirati zbog niza okolnosti (neradni dani, velik broj zaprimljenih narudžbi, poteškoće s dostavom i sl.), tako da možemo govoriti samo o okvirnom vremenu isporuke. Vrlo je mala vjerojatnost da personalizirani kalendar stigne prije navedenog roka.
Iznos svoje narudžbe možeš platiti na nekoliko načina:
1. Jedinstvenim kodom s digitalnog kupona
• U razdoblju od 27.12.2024. do isteka zaliha kupac skenira Lidl Plus aplikaciju i za svakih potrošenih 30€ osvaja 1 bod.
• Kada kupac skupi 6 bodova, automatski dobiva digitalni kupon u Lidl Plus aplikaciji i besplatno može izraditi personalizirani kalendar za 2025. godinu.
• Ovisno o broju punih iznosa od 30€ koji su sadržani u iznosu računa kupac automatski ostvaruje pravo na bodove (za potrošenih 30€ na računu preuzima 1 bod, za potrošenih 60€ preuzima 2 boda, za potrošenih 90€ preuzima 3 boda, i tako dalje).
• U iznos računa ne uračunava se iznos ostvaren prilikom povrata ambalaže te se na temelju navedenog iznosa ne može ostvariti pravo na bod.
• Jedinstveni kod s digitalnog kupona dostupnog u Lidl Plus aplikaciji može se najkasnije do 30.03.2025. ili do isteka zaliha iskoristiti za besplatnu online izradu i narudžbu personaliziranog kalendara za 2025. godinu isključivo putem web stranice: www.tvojacarobnagodina.hr
• Nakon isteka navedenog roka ili isteka zaliha više neće biti moguće korištenje koda. Povrat novca za neiskorišteni kod nije moguć.
• Personalizirani kalendar je dostupan na hrvatskom, engleskom i njemačkom jeziku.
• Dostava (besplatna ili naplatna) je moguća jedino na prostoru Republike Hrvatske.
*Digitalni kupon odnosi se samo na narudžbu/plaćanje personaliziranog kalendara. Za narudžbu dodatnih artikala ili nadoplatu za brzu dostavu s praćenjem pošiljke koristite jedan od ostalih ponuđenih oblika plaćanja.
2. Kartice (debitne ili kreditne)/Aircash/Kekspay/PayCheck
Tvoje podatke čuva WSpay™ sustav.
3. PayPal
Tvoje podatke čuva PayPal sustav.
4. Google Pay/Apple Pay
Tvoje podatke čuva sustav Adyen.Sva se plaćanja vrše u eurima.
Da. Svoj personalizirani kalendar možeš preuzeti osobno na odabranom Paketomatu. Više o opcijama dostave pronađi ovdje: Dostava i plaćanje.
Nažalost nije. Dostava je moguća samo na području Republike Hrvatske.
Personalizirani kalendar je dostupan na hrvatskom, engleskom i njemačkom jeziku.
Naručio/la sam i zanima me…
Osvojeni digitalni kupon kod dostupan u Lidl Plus aplikaciji može se iskoristiti do isteka zaliha za besplatnu online izradu i narudžbu personaliziranog kalendara isključivo putem web stranice: tvojacarobnagodina.hr
Provjeri e-mail „Tvoja narudžba je zaprimljena“ – tamo ćeš pronaći okviran rok isporuke svoga personaliziranog kalendara. Također, status narudžbe možeš pratiti i u svom korisničkom računu na web stranici. Ako želiš pristupiti svom korisničkom računu, potrebno ga je aktivirati putem poveznice iz e-maila „Dovrši registraciju“.
Broj narudžbe možeš pronaći u e-mailu „Tvoja narudžba je zaprimljena“ te u svom korisničkom računu pod sekcijom „Moje narudžbe“.
Ako želiš pristupiti svom korisničkom računu, potrebno ga je aktivirati putem poveznice iz e-maila „Dovrši registraciju“.
Ako je prošlo manje od 4 sata od tvoje narudžbe, još uvijek možeš promijeniti podatke prijavom u svoj korisnički račun. Korisničkom računu možeš pristupiti direktno s web stranice ili putem poveznice u e-mailu „Tvoja narudžba je zaprimljena“. Ako još nisi aktivirao/la svoj korisnički račun, to možeš učiniti putem poveznice iz e-maila „Dovrši registraciju“.
Kad pristupiš svom korisničkom računu, pod sekcijom „Moje narudžbe“ pronaći ćeš svoju narudžbu. Klikom na „Uredi“ možeš promijeniti podatke u personaliziranom kalendaru.
Ako je prošlo više od 4 sata, personalizirani kalendar je već u procesu izrade te promjene nažalost više nisu moguće.
Vrijeme isporuke, nažalost, može varirati zbog niza okolnosti (neradni dani, velik broj zaprimljenih narudžbi, itd.), stoga je prilikom naručivanja navedeno okvirno vrijeme isporuke. Ukoliko želiš provjeriti gdje se nalazi tvoja pošiljka, možeš kontaktirati dostavljačku službu direktno ili samog dostavljača, ako si već dobio/la poruku s tom informacijom. Ukoliko trebaš našu pomoć, ispuni formu na stranici Kontakt. Javit ćemo ti se u najkraćem mogućem roku.
Molimo te da ispuniš formu na stranici Kontakt s kratkim opisom problema. Javit ćemo ti se u najkraćem mogućem roku.
Nažalost, nije. Potrebno je određeno vrijeme za tiskanje personaliziranog kalendara te njegovu dostavu. Također, vrijeme isporuke može varirati zbog niza okolnosti (neradni dani, velik broj zaprimljenih narudžbi, poteškoće s dostavom i sl.), tako da možemo govoriti samo o okvirnom vremenu isporuke. Vrlo je mala vjerojatnost da kalendar stigne prije navedenog roka.
Nažalost, ne. Jednom kada je narudžba izvršena više nije moguće promijeniti način dostave.
Kako bi uspješno priložio/la fotografiju u svoj personalizirani kalendar, pokušaj narudžbu izvršiti preko drugog preglednika na računalu ili na mobilnom uređaju. Za pristup personaliziranom kalendaru, za koji je rezerviran kod kojega si unio/la, potrebno je aktivirati svoj korisnički račun i to na način da kreiraš lozinku na stranici Tvoja čarobna godina. Lozinku kreiraš tako da u gornjem desnom uglu pritisneš ikonu čovječuljka i odabereš redom sljedeće opcije: Prijava > Prijavi se > Zaboravljena lozinka?.
Nakon što izmijeniš lozinku možeš pristupiti svom korisničkom računu. Kad pristupiš svom korisničkom računu, pod sekcijom „Moje narudžbe“ pronaći ćeš svoju narudžbu gdje ti je vidljiv status narudžbe te istu, ako je realizirana u roku od 4 h, možeš izmijeniti te izvršiti narudžbu.
Nakon što izvršiš narudžbu, potvrda o narudžbi stiže na tvoj e-mail. Ukoliko e-mail nije stigao u Pristiglu poštu, molimo te da provjeriš sve ostale pretince (Neželjena pošta, Promocije, Ažuriranja).
U slučaju da e-mail o potvrdi narudžbe nisi zaprimio/la, status svoje narudžbe te je li ona bila uspješna možeš saznati u svom korisničkom računu. Za pristup korisničkom računu isti je potrebno aktivirati na način da kreiraš svoju lozinku na stranici Tvoja čarobna godina. Lozinku kreiraš tako da u gornjem desnom uglu pritisneš ikonu čovječuljka i odabereš redom sljedeće opcije: Prijava > Prijavi se > Zaboravljena lozinka?. Nakon što izmijeniš lozinku možeš pristupiti svom korisničkom računu.
Kad pristupiš svom korisničkom računu, ukoliko je tvoja narudžba izvršena, pronaći ćeš je pod sekcijom „Moje narudžbe“. Također, tamo je vidljiv status narudžbe te, ukoliko nije prošlo 4 sata od narudžbe, moguće je izmijeniti unesene podatke u knjizi. Ukoliko tvoja narudžba nije izvršena, možeš dovršiti narudžbu.
Nažalost, ne. S obzirom na to da je prošlo više od 4 sata od zaključenja narudžbe, personalizirani kalendar je već u procesu izrade pa promjene u postojećoj narudžbi više nisu moguće, stoga je potrebno izraditi novu pojedinačnu narudžbu.